Category archive

Story Cool

Gunting Rambut Guna Tukul Dan Pahat Kaedah Hipster Terkini

Kaherah: Seorang tukang gunting rambut muda menggunakan kaedah baru dan pelik untuk menggunting rambut pelanggannya.

Ahmed Abu Al Ainain, 25, dari Mit Ghamr di wilayah Dakahlia, memiliki kedainya sendiri dan sering mencari gaya terkini untuk memenuhi kehendak pelanggannya.

Ahmed memberitahu Al Arabiya, dia memotong rambut pelanggannya dengan mengetuk pahat yang tajam menggunakan tukul dan ia memberikan hasil yang berbeza.

“Kaedah ini popular dalam kalangan pelanggan yang terus meminta saya membuatnya kerana berpendapat ia menggalakkan peredaran darah lebih baik selain menjadi teknik ala urutan untuk kulit kepala.

“Hasil potongan rambut juga memuaskan. Tidak dinafikan ada pelanggan yang tidak menyukainya, tetapi kebanyakan golongan muda menganggapnya kaedah terkini dan hipster.

Sekali padang macam bahaya pon ada.

Sumber : Alarabiya/Harian Metro/Malaysiaviralstory

Video Lelaki Kena Tampar Sampai Pengsan

Bila tengok video ni, baik anda fikir balik sebelum nak bergurau dengan sape-sape tau. Kalau dah kena penampar padu maut macam ni mesti menyesal seumur hidup. Harap-harap lelaki malang tu tak koma lah.

Video pendek yang pada asalnya dimuat di Twitter ini menunjukkan sekumpulan pelajar lelaki telah menarik rambut ponytail pelajar-pelajar wanita. Bengang dengan tindakan pelajar lelaki itu, salah seorang daripada mangsa bertindak menampar muka pelajar lelaki yang menarik rambutnya yang dikenali sebagai Freddy Mccollum.

Bila tengok video ni tak tahulah nak gelak ke, atau kesian.

Anda tengok dan nilaikan sendiri.

Go to Top

Send this to friend