TKP JPJ pun kena saman, pandu lorong kecemasan

PUTRAJAYA – Timbalan Ketua Pengarah (Perancangan dan Operasi), Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ), Datuk Yusoff Ayob hanya didenda RM600 atas kesalahan memandu di lorong kecemasan. Bagaimanapun, pegawai kanan berkenaan yang mengaku bersalah didapati tidak hadir ke…




Lelaki Hina Puteri Johor Di Instagram Ditahan

JOHOR : LELAKI berusia 25 tahun ditahan selepas dipercayai telah memuat naik kenyataan jelik menerusi Instagram terhadap Puteri Johor, Tunku Tun Aminah Sultan Ibrahim dan Institusi Diraja Johor. Ketua Polis Johor, Datuk Wan Ahmad Najmuddin…







Kelebihan Apabila Kita Menjaga Solat 5 Waktu

Before mula cerita biar aku describe dulu sikit2 pasal diri aku laa.. aku ni bukan spesies2 manusia alim bertudung labuh bagai, menjaga ikhtilaf menundukkn pndangan ke ape.. aku jenis perempuan pakai tudung tapi yelaa org…


Video Lelaki Kena Tampar Sampai Pengsan

Bila tengok video ni, baik anda fikir balik sebelum nak bergurau dengan sape-sape tau. Kalau dah kena penampar padu maut macam ni mesti menyesal seumur hidup. Harap-harap lelaki malang tu tak koma lah. Video pendek…










Send this to friend