Video Lelaki Kena Tampar Sampai Pengsan

Bila tengok video ni, baik anda fikir balik sebelum nak bergurau dengan sape-sape tau. Kalau dah kena penampar padu maut macam ni mesti menyesal seumur hidup. Harap-harap lelaki malang tu tak koma lah.

Video pendek yang pada asalnya dimuat di Twitter ini menunjukkan sekumpulan pelajar lelaki telah menarik rambut ponytail pelajar-pelajar wanita. Bengang dengan tindakan pelajar lelaki itu, salah seorang daripada mangsa bertindak menampar muka pelajar lelaki yang menarik rambutnya yang dikenali sebagai Freddy Mccollum.

Bila tengok video ni tak tahulah nak gelak ke, atau kesian.

Anda tengok dan nilaikan sendiri.

Komen Disini

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*